17 juli 2010

Plastik fantastisk og knapt så fantastisk...

Kan du huske denne her ?:



Og dem her?:



Forleden dag på en super hyggelig slentretur med børnene, gik jeg med på an kiggetur i legetøjsforretningen. Der blev selvfølgelig plaget lidt, og Rose fik en lineal til penalhuset og max stod tålmodigt og viste alt det frem som han ønskede sig i fødselsdagsgave.
Selv købte jeg et fedt stort puslespil på 1000 brikker som jeg glæder mig til at lægge sammen med resten af familien.
OG OG OG så fandt jeg de her plastikting i ser på billedet. Total nostalgi. Helt glad blev jeg og købte det fluks!
Men ak plastik er ikke hvad det har været "slangen" er lavet af noget grimt umuligt plastik og slet ikke så fed som da vi var børn! Men lidt sjov fik jeg da med den. Til gengæld var det et hit med de der perledimser, jeg fik lavet mig et smukt armbånd. Undrer mig dog til stadighed over hvorfor der er en øloplukker som en af de få figurer der findes af dem...
Se her mit smarte armbånd


Snukt og smukt... Men lækkert ihvertfald... Ved nærmere eftersyn er plastikken vist heller ikke her så fantastisk...

1 kommentar:

  1. Sjovt du nævner det, for jeg synes altså også plastisken var federe , da jeg var barn :-)

    SvarSlet