02 juli 2010

Sytøj i solen

Her på 3.dagen går det bare strålende med mit "projekt sengetæppe", det går ihvertfald fremad! Jeg har besluttet mig for at jeg skal arbejde på sengetæppet HVER dag til det er færdigt. Om det så bare er ganske få sting, eller en enkel sekskant der bliver klippet... Lidt af en udfordring og måske det ikke kommer til at fungerer. Men nu har jeg lavet en aftale med mig selv, og vil gøre alt for at overholde den.
Solen går helt amok udenfor, det er virkelig blevet sommer! Mens jeg skriver sidder jeg ved min favorit plads i lejligheden, ved køkkenbordet med udsigt over gården. Er trukket lidt ind i skyggen for en stund!
Da jeg sad i solen, med mit sytøj i hånden og lige kiggede op et øjeblik blev jeg grebet af total fryd! Hvor er det  bare priviligeret at kunne sidde der i solen, med sit sytøj, komme til at tænke på vasketøjskurven der er godt fuld og så 2 sekunder efter blive enig med mig selv om at når jeg det ikke i dag så er det HELT OKEY! Så er der dømt ferie!!!!
Og mere i hopla kommer jeg af farverne i mit sytøj, det er da totalt sommer og sol og glade dage...

Her er hvad der er syet sammen indtil videre, det går stille og roligt fremad, og jeg synes det er helt vildt lækkert, og kan da næsten ikke vente med at ligge det færdige tæppe over min seng!



Et kig ned i æsken der er indeholder alt det jeg skal bruge til mit sengetæppe. Praktisk måde at opbevare det på, og lige til at tage med ud i solen...

1 kommentar:

  1. Det er så dejligt at blive ramt af den der fryd og glæde ved nuet :-)
    God plan mht til tæppet- sy på det hver dag, så skal det nok blive færdigt.

    SvarSlet