01 juli 2010

"Sommeren er gul"

Det er den ihvertfald for mig. Kender du det med at man forbinder tal, bogstaver eller andre ting med farver?


 Denne dejlige store gule skål har fulgt mig i mange år. Det er en af de eneste ting jeg har tilbage fra den tid hvor jeg havde det seriøse flip med at alt i mit køkken skulle være gult!
For tiden er skålen meget ofte i brug. Og det der er i den er gerne hjemmelavet koldskål, uhmenum!
I dag blev skålen nærmest tømt, men der var de også 4 børn til det.


Det her er blevet en fast ingrediens i mit køleskab. Enten til koldskål eller lækker hjemmelavet is, uhmenum endnu engang! I fryseren er en nylavet chokoladeis med chokoladestykker som Rose og Selene har lavet!

Og uden dem her ville det være pænt trættende at lave både is og koldskål...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar