06 januar 2011

Et godt nytårsknald (og grin)...

Ja overskriften leder måske dine tanker hen på noget frækt, men næh nej så bliver du slemt skuffet...
Gad egentlig godt vide hvad du havde forestillet dig dette indlæg handler om...?!?

Før da jeg svang støvsugeren og de mærkeligste steder fandt confetti fra bordbomberne der sprang nytårsaften, kom jeg til, at tænke på en sjov oplevelse. Line jeg håber du læser med...

Det var nytårsaften 2000/01. Min kære veninde og hendes bofælle holdt en super hyggelig og meget sjov fest. Under middagen fløj det rundt med knaldperler, hen over bordet. Meget livligt!
Anders og jeg festede hele natten, og blev sikkert godt beduggede...
Da vi meget sendt kom hjem og var på vej i seng, og jeg klædte mig af blev det noget festligere end normalt og en fiks afslutning på en fantastisk aften. Da jeg åbnede min BH og smed den på gulvet sagde det  KNALD !!

Sørme om ikke der var en knaldperle der var havnet i kavalergangen, og som havde ligget godt og trygt der indtil festen var forbi for mit vedkommende...
Altså jeg synes det er en god historie og den bringer et smil frem på læben hver gang jeg kommer til at tænke på det!

8 dage senere opdagede jeg at jeg var gravid med Max. Stakkels lille drengebasse, der har han ligget og skvulpet rundt  i min nytårsrus, og hørt på de mange knald...

Åhh ja det var dengang nytårsaftenerne havde en anden lyd... 

7 kommentarer:

  1. Haha! Sikke en skøn historie :-) Jeg har selv erfariner med konfetti, der havner de mærkeligste steder, men ikke med knaldperler.

    SvarSlet
  2. hehe tak for en godt grin :)

    SvarSlet
  3. hi hi for et godt grin :) men stakkels Max - håber ikke han har fået traumer :)
    kh♥

    SvarSlet
  4. Ha ha, jeg husker det tydeligt!! Det var en af de bedste nytårsaftner jeg har haft! Faktisk har jeg tænkt en del på netop denne aften, for en af dagene op til dette nytår, kom Lilly og sebastian hjem fra en "shoppetur" i ALDI. I posen havde de to kasser med 2000 knaldperler, 2000!!!!! Så jo, her har det været nytår med MASSER af knald. Godt vores underbo har været på ferie.....

    SvarSlet
  5. Og så var der hende sovse damen med den røde kjole, hvad var det hun hed Line?

    SvarSlet
  6. Nååå ja (sovse) Rikke, det var det hun hed. Hun var bare skøn og tog det fandme pænt at hun fik sovs ned af sin flotte røde kjole!
    Tak for en fed fest dengang Line. Vi bør gøre det igen!

    SvarSlet