08 januar 2011

Weekend

I morges var vi en ekstra om bordet, så hyggeligt at Roses klassekammerat Aja sad der glad for enden af bordet og smilede til os!
Radioen spiller musik og Rose bladrer i kogebøger for at finde den kage som hun og jeg skal bage senere i dag. Max spiller fodbold med vennerne i gården. Anders drikker kaffe i sofaen. Og mig, jeg har netop banket en dej sammen til brød og boller. Nu vil jeg pakke træningstasken, bevæge mig mod SATS og gøre lidt ved en del af nytårsforsættet, mens dejen hæver og indkøbene forhåbentlig bliver klaret, madplanen for den kommende uge er lavet, herligt!



Den her klump står nu og hæver i den varme stue...

SKÅÅL! 
Her er hvad Anders og jeg hyggede os med i går aftes
da alle børnene var faldet i søvn...

Jeg elsker weekend!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar