29 januar 2011

God morgen København!

At hilse byen godmorgen er noget jeg rigtig rigtig godt kan lide! Da jeg i sin tid var postbud, nød jeg cykelturen på vej til arbejde hver morgen!
I morges var jeg ude at løbe. Jeg vågnede lidt over 8, og tænkte "jeg har lyst til at løbe en tur". Mange morgener har jeg vågnet og tænkt "jeg bør" men i dag havde jeg vitterlig lyst!!!
Ungerne hoppede ind i sofaen med tæppe og "Ice age 3" på dvd´en.
På Assistens kirkegården hilste jeg på et egern, og ja jeg sagde da selvfølgelig "hej egern", lidt senere smilede jeg for mig selv da jeg så de grå hoveder på dinglende kroppe komme ud af Louises café, og tænkte "godt det ikke er mig" -har været der for år tilbage!
35 min. og røde kinder og godt humør. Det var en kort tur, men en god tur.
Min løbesæson 2011 er nu skudt igang.
YES !!!

2 kommentarer:

  1. wauw - glæder mig til den dag kommer hvor jeg siger: har lyst....og gør det - meen cykler en tur istedet hver morgen ;) dejligt at møde et go'morgen-egern
    kh og go weekend

    SvarSlet