30 januar 2011

Morgenstund

MIN morgenstund, eller nr. 2 af slagsen egentlig!
Op kl. lidt i 6, træt træt træt, lidt efter stod Max op, med sommerfugle i maven. I dag skulle han møde i fritteren kl.7, og afsted på hans første fodboldturnering. Helt spændte og glade susede vi sammen afsted gennem kolde mørke Nørrebro.
Hjemme igen nød jeg endnu en rolig morgenstund, og dækkede mig et hyggeligt bord. Nåede at spise, drikke kaffe og halvt gennem artiklen som jeg ikke fik læst i går, da jeg hørte børnefødder nærme sig køkkenet, så stod lille Rose op...
Mens jeg sad der med min kaffe og mit spejlæg, sendte jeg en masse tanker til Max og de andre drenge, krydser fingre for dem, ærgrer mig over at jeg ikke overværer hans første turnering, men trætheden vandt over modet til at hoppe på cyklen og suse mod Nordvest! Sød som han er sagde han at det da kunne være sjovt hvis vi kom og heppede, men at det slet ikke gjorde noget hvis vi ikke gjorde.
Og lur mig om ikke der kommer andre kampe i fremtiden, det her er vist bare den sprøde start på en fodbold "karriere" !
Men HEJA for Max, Haznain, Jean-Luc og Mohammed!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Held og lykke til Max, Haznain, Jean-Luc og Mohammed!!!!
    Og til Landin, Svan, Nielsen og Hansen!!!!

    SvarSlet
  2. Jeg håber, det går godt for de seje drenge:)

    SvarSlet