04 januar 2011

Et år er gået

Et år er gået siden jeg skrev mit første "rigtige" indlæg her på bloggen, indlægget med overskriften januar blev starten på noget nyt. Det blev en tradition at jeg d.4. i hver måned skrev et indlæg om hvad der skulle ske i den kommende måned.
At det faldt på d.4. januar skyldes at netop den dato betyder noget særligt for mig, da det er årsdagen for hvornår Anders og jeg blev kærester. I dag er det hele 14 år siden. GISP det lyder vildt! men når jeg så tænker tilbage så har vi da også lavet og oplevet en hel del både sammen og hver for sig!


Januar indlægget blev også starten på noget nyt. Jeg havde netop oprettet min blog, inspireret af min dejlige kollega Sidsel, og husker helt tydeligt hvordan jeg havde det da jeg sad og kiggede på skabeloner, skrifttyper og farver... -igen det der med dufte, årstider og lys !

Da jeg oprettede min blog for et år siden, anede jeg ikke hvilken verden der ville åbne sig for mig. Jeg anede ikke at der fandtes så mange spændende, inspirerende og kreative kvinder, anede ikke at der fandtes så mange blogs, ja begrebet var ret nyt for mig! Jeg blev bare mere og mere opstemt og glad over den verden der åbnede sig for mig, jo mere jeg bevægede mig ind i blogland!
Det er magisk, inspirerende, motiverende, spændende.... at følge med på de mange farverige blogs jeg følger. Bag disse blogs gemmer der sig mennesker som jeg ikke kender, men med tiden føler jeg at jeg kender dem selvom vi aldrig har mødt hinanden, sådan er jeg sikker på at nogle er jer andre bloggere og bloglæsere også har det!?

Gennem bloggen har jeg været så heldig at lære en at kende, sådan rigtigt, jeg har nu lært Puk at kende, og det er bare noget af det bedste der skete i år 2010. Det var en meget positiv oplevelse, og jeg er meget glad for at hun nu er i mit liv!

Nu sidder jeg så her et år efter og tænker både tilbage på året der er gået og det år der netop er gået i gang. Tænker over min livet på min blog, de besøgende og indholdet, tænker på om der skal ske nye ting, udover ændringen af bloggens udseende... Mens jeg har siddet og skrevet dette indlæg har jeg besluttet mig for ikke at fortsætte med månedsindlæggene som før, men hellere skrive dem efter at måneden er gået. Men om det bliver sådan er jeg ikke helt sikker på. Har ikke lyst til at sætte mig fast på noget. Vælger dog ikke at skrive om alle de ting der skal ske i januar, synes det er lidt kedeligt og lidt pligt agtigt, og det er altså heller ikke fordi der sker så meget spændende denne måned. Lige bortset fra at der kommer børnepenge...

Til dig der læser med vil jeg sige at det er jeg rigtig rigtig glad for! Det rører mig og glæder mig at der er nogen der følger med. Når du alligevel kigger forbi, håber jeg at du vil snuse lidt rundt til de andre indlæg på bloggen. Ligeså håber jeg at du vil skrive en kommentar, det bliver jeg så glad for. Så kan jeg også se at du har været her. Jeg tager gerne mod ris & ros og gode råd, kommentarer til de kreative projekter jeg har gang i eller indblanding i diverse emner om børn og familie m.m. Håber at høre mere fra dig i det kommende år.

I dag er sidste dag i min dejlig laaaaange juleferie. ØV BØB BUSSEMAND !!! Jeg ELSKER ferie, jeg er vild med at have tid hjemme, at være i mit hjem i dagtimerne. Kan godt lide at nusse rundt herinde og mærke livet passerer forbi udenfor vinduerne!
Kan også rigtig godt lide mit arbejde, og næsten alt der følger med det. I morgen skal jeg op på hesten og vender snuden mod Gentofte, skal gense dejlige kollegaer og mine skønne 24 rollinger i 3.A.
Et nyt år er igang, og jeg må hellere følge med...

Endnu en gang ønsker jeg alle godt nytår. Held og lykke med det kommende år, gid det må gå jer som i ønsker det. Mine nytårsfosæt er skrevet ned, i min kalender for 2010, og er lige til at tage frem og kigge på ved lejlighed.

Allersidst en hilsen til min Anders, som godt nok ikke læser med. Men nu da det er årsdagen skal han da lige have en lille hilsen. Jeg elsker dig og er glad for de mange år, og oplevelser vi indtil videre har delt. Jeg er glad for vores to børn, og vores lille firkløver. Tak!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens fødselsdag.. og tak for en skøn blog som jeg nyder at følge med på:) jeg er selv blevet grebet af bloguniverset og inspireres:)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med årsdagen. Blog-land er utroligt inspirerende (og meget tidskrævende). En herlig opfindelse.

    God arbejdslyst i dag.

    SvarSlet