23 januar 2011

Forårsfornemmelser

Min yndlingsårstid er lige om hjørnet! Der er dage hvor jeg ligefrem kan lugte den...
Så snart det der helt specielle lys og lydene fylder "rummet" bliver jeg bare så glad.
Forår minder mig om rundbold og dåseskjul sammen med legekammeraterne, slentreture ved Seinen i Paris, den lidt tynde jakke og lysten til at finde en masse friske farver frem!
Forleden dag da jeg skulle besøge en dejlig veninde, smuttede jeg på vejen indenom Panduro Hobby. Jeg havde nogle helt bestemte farver i hovedet og en stor trang til at komme igang med nogle små broderi projekter...
Jeg fandt de helt rigtige farver og er nu i gang med korsstingene. Og ihhh hvor det bare er hyggeligt og det bliver lige en tand sjovere når jeg har med disse friske forårsfarver at gøre.

Jeg glæder mig til lys og luft og pippende fugle. Jeg glæder mig til vinter og påskeferie. Jeg glæder mig til forårsmarked i Odense. Jeg glæder mig til at få min elskede forårsjakke på igen. Jeg glæder mig til at få nye gummisko til den kommende årstid...


MINE forårsfarver!

5 kommentarer:

  1. Det er noget fint broderi-garn:)
    Jeg glæder mig også til foråret, og man kan mærke, det gar den vej. På lyset og fuglene og temperaturen. Aaah.

    SvarSlet
  2. Lækre farver! Jeg glæder mig også til markedet, foråret og nye ballerinaer :)

    SvarSlet
  3. Ja, nu kan vi mærke lyset :-)

    SvarSlet
  4. Og foråret betyder også, at jeg skal se dig snart igen - juhu!

    SvarSlet