23 januar 2011

Et hjerte i badesvampen!

Rose følger nysgerrigt med i min kreative verden, og er meget interesseret i alle de fine billeder der kommer frem på min skærm når jeg surfer derudaf og kigger forbi på de mange lækre blogs...
Som mig kan hun godt lide finurlige og hyggelige ting (min pige)!
Forleden dag da hun var i bad, og var i gang med at vaske sig, kaldte hun på mig: "mor se der er et hjerte i min svamp, ligesom hjertet på din havregrød". Fluks løb jeg efter kameraet for at forevige hjertet i svampen. Men som du jo nok kan forestille dig så blev hjertet hurtigt slugt af svampen. Men hvis du gør dig umage kan du nok godt se hjertet ikke?! Rose havde fået samme idé som mig, det billede skulle da selvfølgelig på min blog. Så her er det:
Hjertet i Roses badesvamp...

3 kommentarer:

  1. ..hjerter i havregrød og badesvampe.. Der må være Kærlighed i luften:)
    Tak fordi du deler..jeg er vild med disse finurlige øjeblikke..
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jo, jeg ser det hjerte- hvor fint !

    SvarSlet
  3. Tydeligt hjerte - æblet falder ikke langt fra stammen :-)

    SvarSlet