28 januar 2011

Min lille pige der i vinduet

Om morgenen når jeg suser rundt lige inden jeg skal afsted, når jeg selvfølgelig at kysse begge mine børn, ønsker dem en god dag og siger at jeg elsker dem, og jeg kommer og henter dem klokken dit eller dat.
Når jeg så står udenfor i gården i mørket og fumler med alle mine pakkeneliker, handsker, cykellygter m.m. bliver jeg så glad for at se min lille Rose der har rejst sig fra morgenbordet for at vinke farvel.
I morges sad hun glad der i bryggersvinduet (vi bor i stuen) og vinkede til mig. Vi sender masser af luftkys til hinanden og vinker og vinker. I morges vendte jeg mig om da jeg nåede helt ned i den anden ende af den mørke gård, og der sad min lille pige stadig i vinduet og vinkede, hun kunne sikkert følge min dinglende røde baglygte gennem gården.
GODE STUNDER som disse gør mig meget varm og blød om hjertet. Og jeg håbede da på at hun alligevel ikke skulle på udflugt med fritteren til Zoo for jeg havde tidligt fri i dag, så tidligt at jeg kunne hente hende og max fra skole.
Rose vare MEGET skuffet over at tren var blevet aflyst, hendes mor jublede indeni...
Hjem kom vi tre, til kaffe og kakao og kiks og kalaha spil...

Nu er begge børn i gården, jeg har ryddet op, burgerbolledejen er til hævning, manden kommer lige om lidt, og det er fredag, slik, popkorn sofa og X-faktor. Mig og min familie!!!

5 kommentarer:

  1. Åh, det billede gav mig gåsehud. På den gode måde. Det er jo ren kærlighed :)

    Hyg jer med de lækre burgere, X-faktor og alt det andet.

    SvarSlet
  2. Hvor fint Gaia. Kan lige se det for mig. den slags gør bare en blød om hjertet. Ha' en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  3. Smuk smuk beskrivelse.. af din datter der i vinduet..kærlighed og øjeblikket:)

    God fredag med burgere og X-factor..
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Ja det er nemlig ren kærlighed!
    Jeg elsker det pigebarn helt op til skyerne og tilbage igen!!!!!!
    -Også selvom hun i dag sagde at hun hader mig, ofte skaber sig ved aftenbordet og er lidt af en skabekrukke.

    SvarSlet