29 januar 2011

Jeg kunne simpelthen ikke falde i søvn i går!!!

Og det er bare så irriterende synes jeg, at ligge der og bare ikke kunne falde i søvn. Jeg tænkte og tænkte på alle mulige ting. Forårsmarked, vinterferie, den fremvisning for forældrene af en Storyline jeg skulle stå for her til morgen m.m.m.
Min søster gav mig en idé, en idé som byggede videre på én jeg har fået for laaaang tid siden, men som jeg ikke har gjort noget ved! Det var nok mest denne ting som jeg tænkte på der i går under dynen...
Nu her på de dejlige sene nattetimer, har jeg fundet det frem som jeg skal bruge til mit lille projekt. Hvad det er lader jeg være en hemmelighed for dig læser, men tag gene et kig på "ingredienserne"...

1 kommentar:

  1. Det ser så fint ud. Spændende, hvad det ender med....

    Det var et dejligt indlæg nedenunder om din lille pige i vinduet. Hverdagsglæder skal man samle på:)

    SvarSlet