03 januar 2011

Her hygger jeg mig!

DAB radioen, en julegave fra min tid i Grand teatret. 
Den spiller gerne for mig når jeg sidder her ved mit bord...

Mit bord er placeret tæt ved vinduet, og jeg er vild med den plads. Når jeg skal greje noget eller bare lige har brug for at tænke lidt kan jeg vende hovedet og kigge på "udstillingen" eller livet der passerer forbi udenfor. Det turkise lerfad har jeg fået i julegave af Max sidste år, i det fjerne en bederulle (hedder det vist) fra min dejlige mor, mine briller, og en lille bitte tallerken jeg har malet da jeg gik til porcelænsmaling, nu er den indviet til røgelsestallerken.


Jeg kan rigtig godt lide når mit bord er totalt ryddet og man kan se den hvide bordplade, men faktisk så er jeg endnu gladere for et bord der roder lidt, et bord med alt muligt guf i en skøn blanding. Her mine to meget kære venner, computeren som jeg har fået af min søde kæreste og symaskinen fra min dejlige mormor...

Et skønt farvemix, diverse textiler og bånd er hevet frem, prøver at finde ud af hvordan min nye skoletaske skal se ud...


Skulle man lave et bælte, sy et penalhus eller... Og kunne jeg måske finde et spændende sted at stryge kysmunden på...


Strygebrættet og jernet er uundværligt når jeg arbejder, men som du ser her bliver brættet ofte brugt som et ekstra bord...



2 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud! Tak for en dejlig blog og skønne indlæg :-)
    Godt nytår. Kh. Linda

    SvarSlet
  2. Dejligt at du fandt tid til at hygge dig i dag:) Glæder mig til at se din nye skoletaske. Jeg var nær ved at købe en i sort læder fra Adax i dag, men den var lidt for dyr...

    SvarSlet