09 januar 2011

Kaffepause

Jeg holder kaffepause. Siden nytår kan jeg tælle de kopper kaffe jeg har drukket på én hånd!
Da jeg vågnede op d.2.januar med helt vildt ondt i maven begyndte min kaffepause... Når jeg er syg kan jeg slet ikke få kaffe ned, så en sygdomsperiode bliver som regel en kaffenedtrapning eller som jeg hellere kalder det, kaffepause, synes det lyder godt!
I dag lavede jeg mig en dejlig kop kaffe i min lille stempelkande hvor der lige er nok til én kop kaffe, jeg plejer at stornyde denne kop. Men jeg endte med at hælde hele koppen ud på nær den ene tår jeg tog. Det smager mig bare ikke... Og jeg savner faktisk heller ikke rigtig kaffen i løbet af dagen...

Til gengæld har jeg fået en meget god ny ven. Gerne neutral, men også rigtig gerne med min nye tropeblomst honning. MUMS! Det kan jeg anbefale og jeg siger til mig selv at det nok er meget sundere og bedre krop og sind...

Har først nu lært Kusmi te at kende, og det vil blive et langt venskab det er jeg sikker på! Tropeblomst honningen smager delikat på ristet rugbrød og er lækker lækker i te!

3 kommentarer:

  1. Kaffen kan jeg drikke ligegyldigt hvor syg jeg er.
    Men Kusmi Te er en fin nr. 2:) Det er simpelthen så lækker te, og så de fine dåser....,- ren nydelse.

    SvarSlet
  2. Jeg er aldrig blevet stor nok til at drikke kaffe, men te, det er bare dejligt og Kusmi,
    det er bare guf, du skulle prøve Chocolate- Mint,
    Spicy Chocolate og prikken over I'et Sweet Love med mælk og rørsukker eller helt uden.
    Kunne blive ved!!!!
    Go' Te mandag:)

    SvarSlet
  3. Jeg har det på samme måde, kaffe og sygdom er bare en uheldig kombination. Hvis jeg er vildt træt, så smager det mig heller ikke (upraktisk) ;-)

    SvarSlet